Ostra potańcówka poświąteczna 19.04.2017



19.04 - Dzień czosnku

Tuż po Wielkiejnocy zapraszamy na kolejne spotkanie Domu Tańca Poznań
To, że 19.04 jest międzynarodowym dniem czosnku możemy potraktować jako sugestię dotyczącą sposobu celebracji – ostro, zdrowo, naturalnie. Zaś powodów, by spotkać się na zabawie jest mnóstwo.

Czy wiecie że 19.04 :
  • 1346 – Bydgoszcz otrzymała prawa miejskie od króla Kazimierza III Wielkiego.
  • 1831 – Podczas powstania listopadowego Polacy zwyciężyli w II bitwie pod Boremlem.
  • 1919 – Podczas wojny polsko-bolszewickiej polskie wojsko odbiło Wilno.
  • 1943 – Wybuchło powstanie w getcie warszawskim.
  • 1950 – Powołano Urząd do Spraw Wyznań.
  • 1956 - Karol Kuryluk został ministrem kultury i sztuki w miejsce odwołanego Włodzimierza Sokorskiego 
    zaś w Stoczni Gdańskiej zwodowano drobnicowiec MS Bolesław Bierut.
  • 1979 – Dokonano próby wysadzenia pomnika Włodzimierza Lenina w Nowej Hucie.
  • 2002 – Wystartował kanał Tele 5.
  • 2007 – Gen. Andrzej Błasik został dowódcą Sił Powietrznych RP.
Dopiszmy wspólnie do tej listy znaczących wydarzeń:
  • 2017 – odbyło się fantastyczne spotkanie poznańskiego Domu Tańca w Scenie Roboczej
Scena Robocza, Poznań, ul. Grunwaldzka 22 (4 piętro)
bilety w cenie 15 zł do zakupienia bezpośrednio przed wydarzeniem (dzieci za darmo)

9 komentarzy:

  1. W następnym roku na pewno wezmę udział :) Niestety nie mogłem być w tym :( a szkoda, bo z tego co widziałem i słyszałem to było fantastycznie! Hand To Hand

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo chciałbym kiedyś wziąć w tym udział.Tylko nigdy nie wiem dokładnie kiedy to jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień czosnku - to prawie moje domowe święto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. za samym czosnkiem nie przepadam ale uwielbiam masło czosnkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień czosnku jest chyba moim świętem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ciocia brała udział w tej imprezie i bardzo sobie chwali takie inicjatywy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, moja fota tu krąży - bez opisu. To z nagrań w Ukrainie - wieś Szołomki, przypadkowo trafiłam. Małgośka Bieńkowska

    OdpowiedzUsuń